Dessidessan

Livet med hjärntumör

Partey

Kategori: Allmänt

Det värsta med att ha besök på natten är att man måste städa och inse att städningen man utfört tidigare samma dag är totalt förstörd........

Becca kom hit strax innan åtta. Jag hade då blandat våra härligt gröna drinkar (malibu och wasabi/lemon-festis -tummen upp på den) och så åt vi just jordgubbar, maränger och glasss, så underbart gott!!

Plockade upp Elin utanför Niklas port och så blev det hissen till fjärde våningen och Niklas lägenhet. Blev massa prat och stim och stoj och Carro ringde och berättade att hon köpt bil i Norrköping och kan tänkas komma o hälsa på, vilket gjorde mig överlycklig. Vi som var där var väl vi som är mobbade och inte åkt hem kom vi fram till, haha, nee kanske inte. Niklas, Robert, Björn +2, Sophia +2, Alex, Robert, Elin, jag, Becca, ? och ?. Sen var det tydligen dags att gå. Alla andra åkte in till stan då de inte hade gästleg till de där +2:orna men det pallade inte jag, Elin och Becca så det blev Stallarna..
Först var det int mkt folk där så vi gick upp i "spelbaren" och satt och pratade i sofforna. Blev plågade av två idioter som snackade om vad folk tycker om nagellack på killar och allmänt sa massa skit tills jag inte stod ut längre. Jag var då i så starkt behov av ngt att dricka så jag bara reste mig upp och gick. Men då hade iaf Stallarna fyllts upp så det blev att börja mingla. Vi träffade Andy och Niklas och dansade lite med dem och Becca träffade ngn killkompis som hade med sig två polare så det slöt med att vi umgicks med dem resten av kvällen, massa dans som jag ju ville ha :)
Så på ngt vis blev det lite efterfest hos mig. Måste erkänna att jag inte har en blekaste susning om hur länge de stannade, jag kollade inte på klockan när jag lade mig... Men de åt iaf upp min glass :P

Kul kväll iaf, precis vad jag behövde med trevligt sällskap, nya bekantskaper och MASSA dans :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: