Dessidessan

Livet med hjärntumör

Lycka!!

Kategori: Allmänt

Jag visste att jag förhoppningsvis skulle få lite gott att fylla på frys och kylskåp med.. Men att packa upp de där två kassarna med allt de tagit med var ju bättre än jul!!
Bullar, lussebullar, fisk o potatis, köttfärssås, ärtsoppa, biskvier, blutsaft, gott gotländskt bröd, kräm, lammfrikassé, massa fint dekorerade ljus ifrån mummo, en julljusstake, värmeljus... Är de bäst eller är de????
Lycka!! Nu kan jag leva gott ända tills det är dags att åka hem...!

Skall bli härlligt när de kommer hit imorrn o kollar vart jag bor också.. De orkade inte riktigt nu utan åkte till hotellet.. :)
Ska sova nu så jag känner mig okey imorrn och orkar tacka dem så hemskt mkt för allt!! <3

Fick ju en adventsljusstake med värmeljus också.. Nu skulle man bara haft en söt kille som man kunde ätit alla bullarna, tänt ljusen och legat på sängen tillsammans med framför en bra rulle i hans armar.... *disneyfilmssuck* jaja, drömma får man =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: