Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kanonersch!

Kategori: Allmänt

Blev en riktigt trevlig kväll till slut...! Massa trevligt prat hemma hos Daniel, med verkligen massa folk där...
Så kom alla boysen som varit hos Björn också.. Först klappade Andreas mig på axeln, sen kom Björn o tryckte om min axel i kramen och dunkade mig sedan på axeln o sa att jag alltid är bjuden till honom när jag klagade för att jag inte fått ngn inbjudan. Då tänkte jag att jag inte kunde få mer ont i axeln så hängde med ut. Och nog hade armen blivit ganska bortdomnad, dock gjorde det ont när folk gick in i en på dansgolvet. Men Niklas skyddade mig väldigt bra :)
Ajdin blev ju 21 år vid midnatt också, väldigt nice.. :)
Så blev de lite kebabvagnen, och lite eftermys hos Björn..
Jag blev raggad på i kebabkön, var väl andra gången jag blivit raggad på på en utekväll här i Växjö, lite kul var de ju.... :P

Nu ska jag sussa och sova igen alla timmar jag missade igår. Ingen aning om vad jag ska göra imorrn, håller tummarna för att Tomas är i Växjö så man kan se en rulle med honom men who knows? :)
Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: