Dessidessan

Livet med hjärntumör

Just another Sunday with a prince

Kategori: Allmänt

Söndag i all ära som vanligt,.. Varit en riktigt trevlig dag..

Har tvättat och därför återigen haft badrummet fullt av kläder som inte blivit torra i torkskåpet. Så har jag och Mikael pluggat, bara lite snabbt. Därefter var vi hemma hos goa Daniel en sväng och drack glögg och åt pepparkakor. Pratade en go stund och bara mös.
När jag gick hem kurrade magen enormt så började med maten, blev potatis o morötter i ugnen med lövbiff och bea. Så otroligt länge sedan jag gjorde det sist och gud så gott det var, verkligen underskattat!
Anton var här då också och lånade skrivaren och såg på fotboll, stackarn var ju helt förstörd för att Arsenal förlorade :P
Carro, världens underbaraste vän, ringde ju också, blev en ganska lång pratstund, längtar verkligen efter att få träffa henne!!!!!!
Var därefter lite duktig och läste om Eu tills Mr T kom hit och såg färdigt filmen vi började på i onsdags. Lekte lite tjuv och snodde ngt jag längtat efter såååå länge, dumt av mig, ville bara ha mer.. Mersmak är inge bra och då menar jag inte drickan Mer utan suget efter att få mer av det den fina killen kan ge mig....

Yours truly Desireé

Kommentarer


Kommentera inlägget här: