Dessidessan

Livet med hjärntumör

Inte uppe med tuppen

Kategori: Allmänt


Jag, jag, lilla jag, jag skulle gå upp klockan 8, duscha, äta frukost och sen plugga så att jag skulle kunna ha lite roligt i eftermiddag (egentligen har jag ju hela min ensamma vecka på mig att plugga så fattar inte varför jag pluggar nu i början av veckan men iaf) men hum kom jag upp eller?? Njae!! jag var vaken och vid liv säkert från nio, hade lite svårt att somna igår, men jag klarade inte att gå upp, de var så varmt i sängen och mysigt... Kom väl upp nu vid kvart över tio och de e väl egentligen en ganska bra tid i och med att jag börjar ett.. Men motivationen finns inte riktigt.. Ska hoppa in i duschen och se om det blir bättre... =)
Men det är lika bra att inse att jag inte kommer upp på morgnarna om jag egentligen inte måste.. Det är ju så skönt att sova och de e ju så varmt under täcket i min kalla lägenhet... Men jo förresten, jag har vart på o vridit på elementet så igår hade jag 20,9 för första gången sen jag flyttade in, så underbart härligt.. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: