Dessidessan

Livet med hjärntumör

Inga pengar på mobilen

Kategori: Allmänt

Att inte ha pengar på mobilen är ngt som suger men som också är väldigt bra!
Har nog sparat cirka 45,5 kr, eller inte än men när veckan är slut så har jag sparat det. För det är ju ungefär vad jag gör av med varje vecka ((195/30)x7).
(Jo, förresten på tal om räkning så hade jag en dröm att jag var tvungen o göra ett matteprov i natt och jag hade ingen miniräknare och skulle ta roten ur, snacka om mardröm och så började lärarna slåss mitt i alltihop, sjuk dröm).
Har dessutom inte skickat massa onödiga sms som jag egentligen inte behöver skriva.
Jag har inte heller kunnat jaga folk som jag velat jaga och därför hoppats att de skulle höra av sig. Positivt och negativt.
Men när jag väl fått något har jag inte heller kunnat svara,...
Kunde dessutom inte skriva till mamma att hon skulle ringa mig i måndags, inte heller ringa henne, inte kunde jag ringa ngn av alla de som saknades på lektionen i måndags, inte kunde jag svara på smsen jag fått, inte kunde jag skriva grattis till Anna på födelsedagen, tur att jag pratade med henne dagen innan, inte kunde jag skriva grattis på namnsdagen till alla Tobias jag kände och inte höra av mig till MB när jag hade enorm lust till de. Men som sagt, sparat pengar :P

Det finns för och nackdelar med att inte ha pengar på mobilen..!
Jag laddade inte på mobilen för att ge folk en chans att höra av sig till mig istället för att jag ska terra dem jämt, hade väl inte direkt de utslaget jag ville :O Var även därför jag inte sa att jag inte hade pengar........
Men laddar på nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: