Dessidessan

Livet med hjärntumör

En förbannat bra dag

Kategori: Allmänt

Det är roligt med oväntat besök.. Satt här o deppade men så får man ett sms "kommer till dig inom två" så dyker både Jocke och Daniel upp och berättar att de klarade provet de haft idag. Snacka om härligt det var att höra!!
Härligt att de båda två kom hit och berättade det för mig, det gillade jag :)
Sen kom Sara medan Jocke gick hem o åt. Spelade lite cs och väntade på allt folk. Min lägenhet blev uppsamlingsställe för avfärd till Becca och filmkväll....
Blev jag, Mikael, Daniel, Jocke, Björn, Tomas, Adam, Becca, Carro, Sara och Beccas bror och vi såg Little Miss Sunshine och Remember the Titans...
Självklart började jag ju o lipa under Remember the Titans o jag svär att 90 % av rummet vände sig om för o glo på mig.. Haha, hatar de, men tårarna rinner ju bara, jag kan inte hålla emot då börjar de svida sådär jobbigt i näsan och så tåras ögonen iaf.....
Var myspys och Becca har ju bästa möjligheterna för att ha filmkväll också. Tyvärr så är det så att Becca åker till Österrike på torsdag, nu när alla vet kan jag skriva om det, och skall jobba en säsong där i en sportaffär. Becca har blivit en av de absolut bästa vännerna jag har och jag tycker det är enormt tråkigt att hon drar men samtidigt är jag så glad för hennes skull för hon vill verkligen det här.. Alltså e de massa avsked nu vilket också var därför vi körde tredagars i helgen.... Som sagt så kommer jag sakna henne som as, och tro mig, har fällt många tårar sen jag fick veta de förra veckan.. Men även om jag kommer sakna henne så hoppas jag att allt går bra för henne och tvivlar inte på att vi kommer ses igen!!

På vägen hem så lekte jag lite med Loppan också.. (Min bil alltså) och raceade lite med Daniel.. Tog det ändå ganska lugnt men hon körde ändå ifrån honom relativt bra.. Så härligt att få gasa på lite, var länge sedan, här i Växjö kör ju alla som sniglar så man får fan vara glad om de ligger i 60 på 70vägen...... Men ändå, eftersom det var så länge sedan så pumpade adrenalinet i kroppen och benen blev lite darriga.. Sry pappsen, men jag kunde inte låta bli, men hon klarar det ju och jag tog det faktiskt lugnt..
Fick den här kommentaren nu också:
Joachim säger:
du är min nya idol. så jäkla snyggt å dra ifrån daniel

Men nu blire sussa, ska upp och skriva min del av Eu-arbetet imorrn!!!
Sov gott puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: