Dessidessan

Livet med hjärntumör

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Allmänt

Jag vill hem!!!!
Jag behöver en paus ifrån allt som påverkar mitt humör, gör mig omväxlande ledsen och glad och jag vill hem och få vara ifred ifrån allt och ta avstånd och fatta de beslut jag vet att jag borde göra... Jag vill verkligen hem nu, nu, nu. Hem, hem till ♥ öjn ♥ och bara slippa tänka på alla känslor som hör till den här platsen just nu. Om lite mer än en månad åker jag hem och så jag längtar!!!
Hem och få krama om alla som känt mig länge och som vet hur jag fungerar utan att jag behöver förklara... Få krama om alla fina vänner jag har hemma, gud vad jag längtar efter det, att bara få krama dem....! Jag skall fan köra roadtrip över hela ön o bara krama alla....!

Gotland ♥

Fi fan det är ju jättelångt kvar, insåg jag precis, tills jag äntligen får åka hem.. Jag orkar inte ens tänka tanken....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: