Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tuesday

Kategori: Allmänt

Idag har mamma vart här och hjälpt mig med garderobshyllorna som ramlar ur skårorna när man drar ut dem. Så har vi letat efter lampa men utan framgång. Myspys att umgås med mamma såhär! Hon har dessutom fått tillbaka vigselringen som hon hade tappat, så glad för min LILLA mammas skull! <3


Färgat håret idag också. Känns nice att vara mörkhårig igen! Gillar min ögonfärg jag får då! Lite för mörkt ännu men är ju så den första veckan...
Men en timme efter färgningen kom huvudvärken jag hade i söndags och typ halvsvimmade på sängen, vaknade klockan sex och insåg att jag aldrig skulle klara att spinna så de var bara att avboka - fan!
Har sedan dess gått runt som en zombie.. Men David och Emil har räddat kvällen - två urgoa killar!

Imorrn blir de troligen sola, baka bullar och spela pärk. Carro fick ju hoppa in o jobba, saknar henne som as ju!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: