Dessidessan

Livet med hjärntumör

Olycksfågel och ett mirakel

Kategori: Allmänt


Igårmorse åkte jag och fikade på Märtas med mamma. Vi pratade en hel del och fick reda på mycket saker jag inte vetat om. Jag är så glad att jag och mamma kommit varandra närmre! Älskar dig mamma!
Vi kollade på kameror och datorer ihop ett väldigt långt tag.. Utan henne hade jag väl aldrig vågat be om hjälp. Killen inne på Harry Carlssons var dock väldigt hjälpsam och trevlig och allt han berättade om var "trevligt". Haha!

Så släppte hon av mig hos Jimmie. Vi tog en promenix och pratade så kollade vi sedan lite på filmer och på datorer innan Carro kom och hämtade mig och vi drog till stan för att prova bikini. Jag tror aldrig jag hittat en bikini så fort.. Lättnad!!

Sen blev det hem till mummo, ringa träningscentret o boka tid till bodycombaten och sen tog jag de lugnt framför datorn fram till träningsdags. Hade ju otrolig träningsvärk så det tog rejält emot att träna men jag blir glad av att träna och jag tycker bodycombat är roligt så efteråt var mitt humör på topp och var inte alls redo för en hemmakväll.
Skrev till Jimmie och undrade vad ja skulle hitta på. Började räkna upp förslag på vad jag kunde göra och han nappade på bio och jag fick kasta på mig kläder och sticka iväg.

Vi såg Män som hatar kvinnor. En väldigt, hum, varierande film... Ena stunden var man rädd, andra stunden äcklad, sedan knullade de helt plötsligt och sen var de bra och så hemskt, nee hu....
Jag satt och frös som jag vet inte vad på bion, skulle ta på mig jackan och så ramlar telefonen ur jackfickan och RAKT NED I MITT LÄSKGLAS!! Hur stor e risken????? Svor och förbannade allt o alla och satt där och torkade av mobilen.
Efteråt åkte vi hem till Jimmie och försökte rädda den men utan framgång tycktes det som.
Såg en halv film innan jag åkte hem och förbannad på mobilen somnade...

Vaknade imorse runt sjutiden och försökte få igång mobilen men utan framgång.
Åkte senare ned på stan och bad om hjälp på "Ring up" butiken... DÅ får hon igång den och den fungerar nu sedan dess -MIRAKEL!

Handlat kamera också via telefon för då var leveranstiden mellan 1-3dagar så att jag skall få den innan jag åker. Nu e jag pank!

Ikväll ska jag äta pannkakor för första gången sedan fem månader! woho!!
Leka med Mården också=)

pusssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: