Dessidessan

Livet med hjärntumör

Monday, monday, just another monday

Kategori: Allmänt

Städade färdigt lägenheten igår. Tog sin lilla tid. Men nu är jag nöjd!
Hann inte sitta länge vid datorn sedan blev jag medbjuden av grabbsen att hänga med o käka och gå på bio. (Jimmie, Viktor, Mårdii). Så de gjorde jag väl efter lite övertalning. Blev Lilla Elefanten och Wolverine. Träffade Jeppa och Alex på bion, kul o prata med dem en stund. Myskväll!
När vi skulle åka hem började de skära till i skallen. Mådde verkligen inte bra på vägen hem! Satt o höll mot tinningen där det skar till varje gång jag vred på huvudet. Körde raka vägen hem efter att ha dumpat av dem. När jag klivit ur bilen och skulle börja gå in så svartnade det för ögonen och började vingla. Det svartnade till och från hela vägen från parkeringen och in. Om någon såg mig måste de ha trott att jag var full. Fick vila innan jag kunde gå upp för trappan. Så började det svartna och hugga i skallen igen. Ramlade och slog i pannan i väggen när jag vart på toan. Slog i armbågen i dörrkarmen då jag hade noll kontroll över min kropp. Fick stå o hålla i mig handfatet för att inte ramla omkull när jag skulle borsta tänderna. Det var jätteläskigt varje gång det svartnade. Kände det som om jag skulle svimma och ramla omkull på golvet vilken sekund som helst. I en sådan situation vill jag inte bo ensam och saknaden efter Jimmie kom som ett knytnävsslag rakt i ansiktet. Det var riktigt jobbigt!! :'(
Idag mår jag väl sådär.. Inte på topp, kroppen är matt och och har lätt huvudvärk. Men värst är saknaden efter Jimmie, de e så förbannat drygt.... Jävla skit!!!! Återfall alltså,.. Han e en drog.. Skit också....
Nåja, tänker träna ikväll iaf, det är baspass med spinningen och jag vill nog börja med det också så jag har lite fler valmöjligheter med träningen. Plus att det är just lår och höfter som jag behöver bränna fett ifrån och vad passar då bättre än spinning? Även om jag tvivlar på att jag kommer tycka om de....

Ska äta mat hos mummo innan dess.. Så får jag se vad ja ska göra resten av kvällen....
Nåja, nu ska jag ta o packa träningskläder o skit, sedan ska jag se på Gossip Girl (repris ifrån igår, missat två avsnitt när vi åkte till Cypern :'() Ha de bra! Puss och kram

Jo förresten, fick kontakt med en urgullig kille igår på Parship men så visar de sig att den där provversionen av Premium gick ut idag och att jag då inte ens kan fortsätta skriva med honom... Så jävla irriterad!! Måste betala 199 spänn i månaden bara för att få skriva med honom, jävla skitsida.....!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: