Dessidessan

Livet med hjärntumör

En superkanon helg!

Kategori: Allmänt

Helgen - kort sammanfattad!!

I fredagskväll blev det film med Robbin Godman. Vi såg Crank och någon tennisfilm efter att vi gått en promenad från bingan till Maxi i det fina kvällsvårvädret. Mysig kväll!

Lördagen som jag ganska länge eftersom det blev sent, sen åkte jag med mamma till Gråboväg där det var avskedsfest för Lotta, mammas kompis, vars barn jag växt upp med. Åt jättegod mat, för mycket som vanligt och umgicks med Paul...
Åkte sedan hem till pappa i lägenheten och fick träffa Marie, hon verkade vara helt okey och de var ganska söta tillsammans. Visst känns det konstigt men det skall nog ordna sig.. =)
Fick skjuts tillbaka och gick på promenix med Tony, satt och gungade nere vid sjukhuset och såg på massvis med galningar på cykel :p
Hem till bingan och såg på film, Illusionisten - vill ha ett sånt halsband som hon har i den filmen. Hade sedan djupt samtal med Viktor på msn...
Blev en sen men nice kväll... Sov dock inte så mkt på grund av yttre påverkan :P Men hann tänka en hel del... =)

Söndagen blev o studsa upp trots för lite sömn, duscha, kasta i mig frukost och sen dra med Wire ned te Almedalen. Där låg vi o solade och myste tills Ludde kom och hoppade på oss. Så började vi röra oss mot kortegeområdet. Blev att jag stod där med Wire, Ludde, Emil, Krall, Åsa, Maddi, Elias och till slut även Carro... Hade lust att golva en tant som var i vägen och hade noll respekt men höll mig i schack :P
McFlurry Marängschwiss med grabbsen och Carro på donken.
Åkte sedan ut till Sanda och fick grillat, mumma för töisen.. =) Grattis på morsdag mammsen lilla, älskar dig! <3

Ikväll har jag återigen tänkt... På Jimmie, men orkar inte skriva om det nu och vi har pratat om allt så de e lugna puckar.. :P

Sussa, imorrn blire filmkväll och umgås med Carro hela dagen. Ha de bra puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: