Dessidessan

Livet med hjärntumör

Drygt

Kategori: Allmänt

Det är ansträngande att komma hem och möta verkligheten!!

Karin erbjöd mig att hänga med ut ikväll men tackade nej eftersom jag inte känner riktigt för att ut och träffa så mkt folk. Å andra sidan är det säkert precis vad jag behöver så att jag kommer ifrån tankarna...Drygt nu när jag hört att de e många som ska ut ikväll.... Typiskt!

Adrian erbjöd mig att hänga med på bio men de kändes inte riktigt bra de heller.... Gärna sett filmen och gärna umgåtts med honom men allvarligt talat tror jag att jag behöver vara lite för mig själv..
Hade nog behövt gråta ut och sedan skärpa till mig, eller nee gråta de orkar jag inte.

Jag menar jag kan ju egentligen inte sitta hemma och ruttna bort och önska att man hade någon vars armar man kunde ligga i för en kväll, de fungerar liksom inte, killarna kommer inte av sig själva..

Å andra sidan, vem klandrar mig om jag bara vill ta de lugnt en kväll efter att ha varit borta så länge och inte varit själv en endaste kväll på flera månader....?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: