Dessidessan

Livet med hjärntumör

Den stora frågan

Kategori: Allmänt

Den stora frågan just nu är: "Hur känns de o va hemma då?"

Svar: Dubbelt....!
Jag hatar att de inte pratas tyska omkring mig, jag gillar verkligen att prata tyska...
Men det är skönt att träffa alla som man saknat.
Drygt o va hemma o inte va över Jimmie, men eftersom de går bra o umgås så känns de väl okey ändå, antar jag..
Skönt o komma vidare med livet och få fortsätta med saker jag höll på med innan (menar livet stannade ju upp där nere, om man nu kan säga så, svårt o förklara). Samtidigt var det skönt att vara borta och slippa ifrån vissa ansvar som man inte har i och med att man inte är hemma.
Jobbigt o komma hem och tänka på framtiden.
Underbart o kunna köra bil igen!

Tankarna går vidare men där har ni iaf ett någorlunda svar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: