Dessidessan

Livet med hjärntumör

Cypern 05-2009

Kategori: Allmänt

En förtrollad, härlig och oförglömlig resa med en underbar och oförklarligt omtyckt Carolina Hammartoft!

Jag kommer aldrig att glömma resan med henne. Det blev en hel del sol och bad. Vi träffade Fredik och Rebecka som vi genast blev kompisar med. Dessutom föll vi för varsin player. Vi festade 5 dagar i rad och jag sov 18h på de här fem dagarna. Jag brände mig, vi åkte båt och såg på den öde staden Farmagusta. Vi testade nya drinkar varje kväll, njöt av hotellets alla nöjen och skojade med servitriserna/servitörerna. Vi dansade och dansade och dansade och hade det så jävla underbart! Så underbart att vi aldrig ville åka hem igen och ännu vill tillbaka för var sekund som passerar.

Först hade jag tänkt skriva allt som hände varje dag men minnena behåller jag i hjärtat och låter ovanstående text sammanfatta de fina dagar vi fick i Aiya Napa på Cypern!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: