Dessidessan

Livet med hjärntumör

20 frågor på lunar

Kategori: Allmänt

1. Värsta känslan? Att känna att man misslyckats med allt
2. Bästa känslan? Att vara kär
3. Din första tanke när du vaknar? Suck, bara en liten stund till, jag är så trött! *gäsp*

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Paradisön med Rhymatics

5. Har du någonsin varit kär? Jag ÄR kär!!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? Tavlor och självlysande stjärnor.

7. Vad har du under sängen? Monster

8. Ser på? Världen

9. Lyssnar på? Alla ljud som min hjärna inte sollar bort.

10. Skriv nått smart! *Tänker*

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? Desireé (Desideria) Svensk drottning på 1800talet.

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? Nej hon släppte av mig bara, skall snart gå bort och fixa ny tvättpryl :) Kyssar!

13. Vad vill du bli när du blir stor? Mera språkkunnig

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? Pratglad, envis, omtänksam, gosig, bitsk.

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?  När Jimmie sa att han älskade mig på nyår <3

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Hästhoppning

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Min lilltå

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? bli osynlig

19. Vad är du beroende av? Kärlek och te =)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? ett bibliotek




20 frågor som jag besvarat på lunarstorm, måste vara för ett år sedan ungefär....
Fråga nummer 15 i kombination med de hårda verkliga ord som Jeppa utsatt mig för ikväll (han försökte bara vara omtänksam och ärlig, anklagar honom inte alls) fick mig äntligen att börja gråta.. Hoppas de känns bättre senare..

Andra saker jag vill ha kvar ifrån lunar:
Från ett blogginlägg av Jimmie3 tors 6sept 2007:
...........
Annars så är dessan just nu i utlandet och kommer hem på lördag så när hon kommer hem så lär ju hon vara här en del, ser fram emot att testa hur det kommer funka för oss men jag tror nog det kommer gå bra.
............
Saknar dig dessan, inte länge tills du kommer hem nu! Love u!
Puss och hej!

De från min sida får vara kvar, läst två blogginlägg och tror inte jag ska läsa mer då gråter jag ännu mer. Någon gång skall jag komma ihåg att kopiera in det i worddokumentet jag har någonstans med alla mina andra dagboksinlägg ifrån lunar... Men inte ikväll, nu behöver jag sova så jag orkar med allt imorrn. Puss och kram

P.s pratat med Zandra ikväll måste erkänna att jag aldrig varit såhär svartsjuk förut, tror jag iaf, hon har ju troligen hittat tillbaka till Jimmies bror efter att de varit slut ett tag.. drygt...! Men glad för deras skull =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: