Dessidessan

Livet med hjärntumör

Torsdag 4/6-Söndag 7/6

Kategori: Allmänt

Torsdag:
Carro kom hit på morgonen och fixade en stund med sina blommor och sedan åkte vi ned mot stan för att se på årets student. Plockade upp Jimmie på vägen ned. Jag och Carro kollade in alla sötnosar som tog studenten och sedan kollade vi in vagnarna. Fick ge en massa kramar till alla nybakade studenter och en hel del andra människor som man träffade. Så fick jag äntligen träffa Rickard också. Gick o åt glass med honom och Jimmie och så satt vi uppe på en bänk vid McDonalds och pratade och träffade folk. Till slut var det tyvärr dags att köra Jimmie till jobbet och åka hem. Hann inte mer än att börja packa upp hemma så ringde Mården, han ville leka en stund och så blev det. Vi sov en stund på var sitt håll sen åkt vi mat och såg på film innan jag körde honom till jobbet.

Fredag: Väckte Mården vid kvart i ett ngn gång, efter att jag redan duschat och fixat. Han kom inte upp trots att jag sa att jag skulle sätta på kaffe till honom. Till slut fick jag ge honom en kram då kom han upp, sötisen.
Gjorde en kladdkaka och så satt vi och lyssnade på musik hela dagen. Var meningen att jag skulle träffa Jimmie också men han fick jobba över 2,5h så det blev inte, blev en aning besviken.
Så skulle jag ju ha lite inflyttningsfest på kvällen där. Först kom ingen och jag var jättebesviken men sen blev vi till sluta 8 stycken och de som kom hade jag jätteroligt med istället =) Tack Carro, Emelie, Ellinor, Boel, Tilde, André och Adrian för att ni kom! Blev en del shotande och dansande och sedan ned till Gute där maskinen spelade live. Carro och Emelie åkte hem och systrarna Cedergren försvann så jag hängde med Adrian och André. Träffade väldigt mycket roligt folk som jag inte träffat på länge så blev en hel del kramar och mycket snack.
Kvällen slöt med att Jocke och André hade bestämt efterfest hos mig... Efterfesten blev att vi drack te och pratade och slocknade runt sextiden när solen redan sken för fullt ute.

Lördag: Vi klev upp vid 10-tiden och så åt vi frukost och sen åkte de ganska fort ändå. Jag själv lade mig i solen och njöt ända fram till 3-tiden då solen tyvärr försvann på gården. Då satte jag på mig Inlinesen och åkte en halvtimme, blev riktigt trött i benen och varm så hoppas jag fick någon motion.
Låg sedan på soffan och gosade framför Gossip Girl. Var sugen på att gå ut och dansa eller hitta på något med någon men till slut blev det så att jag tackade nej till allt och låg kvar på soffan... =) Har då aldrig njutit så av en kväll hemma själv förut.....
Såg slutet på säsong 2 av Gossip Girl, äntligen sa Chuck att han älskar Blair, de tog bara två säsonger och 50 avsnitt, men fi fan vad det var underbart och avsnittet hela det var så bra.... Hata att man nu måste vänta på en ny säsong..... :/

Söndag: Sovit länge idag för de blev sent igår. Satt uppe och brände skivor och laddade upp kort på Fb och sådär. Idag skall jag spela min första pärkmatch någonsin och rösta för första gången, scary.... Återkommer hur de gick ;)
Ha en bra dag, love u guys. Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: