Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jobbe...

Kategori: Allmänt

Jobbat och tittat på avsnitt på datorn är typ det enda jag har gjort. Solen är ju borta så det går inte att ligga i solen och eftersom jag måste vara dötrött för att gå o lägga mig sover jag länge och sen hinner jag inte så mkt innan jag skall till jobbet igen. Har inte gråtit mig till sömns sen i torsdags och trots att det inte betyder att jag får så mkt mer sömn så börjar känslorna domna. Torsdags var dock extremt. Stod ute på balkongen och hulkade och grät i takt med regnet men allvarligt det var väldigt befriande och när jag äntligen lugnat ned mig och lyckats bli stelfrusen så gick jag in och lade mig i sängen och vaggades till sömnas av regnets trummande på taket - älskar plåttak!
Jag saknar Carro som jag inte träffat sedan i tisdags och jag saknar pärken som jag ju inte kommer få spela den här veckan eftersom jag inte lyckas byta mitt onsdagspass..
Jag raggar besiktningstid så att jag ska slippa få körförbud på bilen, jobbar och njuter av det, trivs verkligen på jobbet, och så försöker jag att inte tänka för mkt. Det är mitt liv just nu och har varit de tre senaste dagarna och fortsätter ikväll och imorgon. Skall träffa mummo imorrn också, ska bli nice.
Så tisdag får vi se om jag lyckas dra ihop folk till en myskväll... Onsdag jobb igen och sen jobbar jag inte förrän lördagen så midsommar skall väl planeras antar jag.
Men ni får ha det så bra nu ska jag duscha och sen äta mat och sen skall jag jobba. Ikväll med Pernilla aka Pillan. Har hittills jobbat med Jimmie, Patrik och Fredrik. Annars har vi Annica, Helena, Klimpen, Walter, Louise och Niklas och jo Elin. Så har ett par stycken kvar som jag skall trivas med men det skall nog ordna sig...
Btw, kom asmkt folk, värsta ruschen igår på jobbet, måste kommit en båt eller så men det gick riktigt bra och jag är stolt att det gick så bra. Gör en alltid glad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: