Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag orkar inte låtsas

Kategori: Allmänt


Igår var det solsken och jag satt ute i solstolen och läste och fick en aning brunare nyans. Så jobbade jag med Annika och Jimmie också. Jimmie är verkligen härlig, vad är det med alla människor som heter Jimmie med ie?

Den här dagen suger... Men innan jag går in på varför den suger kan jag ju säga att bilen gick igenom besiktningen, så det var nice, skall bara fixa halvlyset som sitter för lågt.

Jag klarade mig sex nätter... Sex nätter klarade jag mig utan att bryta ihop men igår gick det inte längre. Tårarna vätte återigen ned mina kinder och min kudde. Trycket över hjärtat var enormt och med en kudde i famnen låg jag i fosterställning och hulkade. Vill inte ha det såhär! Jag vet att jag inte borde träffa honom så att jag skall komma över honom någon gång men jag saknar honom så och när jag är med honom är jag lycklig. Jag vill vara lycklig! Men när vi skiljs åt sjunker jag bara längre ned. Jag vet inte om jag älskar honom men jag vill så gärna umgås med honom och vara i hans närhet och tanken på att inte träffa honom gör allt bara så mycket jobbigare. Jag behöver ju honom, samtidigt som jag inte alls får lov att behöva honom. Jag vet inte vad jag skall göra och det går mig på nerverna. Hade jag inte haft vissa människor som trycker mig tillbaka upp igen så hade jag väl suttit och gråtit i ett... Idag har allt varit extremt dåligt på grund av regnet. Jag klarar inte av regnet. Det har en enorm makt över mig och får bara tårarna att rinna ännu enklare..........
Så är de ju allt med midsommar också som inte direkt gör mig mer glad. Jag är överlycklig för att jag skall få fira midsommar och har Carro men det är så jävla drygt att mannen jag vill fira midsommar med och ett antal av mina nära vänner skall till ett o samma ställe dit jag inte är inbjuden. Plus att ett antal andra är på andra håll. Jag behöver omge mig med mina vänner samtidigt som jag i skrivande stund inte vill träffa någon. Jag orkar inte hålla fasaden uppe för att folk inte skall fatta hur svårt jag har o glömma honom och jag anser inte att jag skall behöva dölja hur jag egentligen mår och det verkar finnas folk som inte accepterar att jag är nere just nu. Jag vet ju själv att det är en övergånsperiod. Jag skulle ha gjort vad som för den där killen för min kärlek var så stark. Ni vet sånt man inser först när det är för sent, men jag är ändå i samma stund säker på att jag kommer hitta någon annan som jag kan ge den sortens kärlek till och som inte kommer lämna mig. Så jag vill inte behöva förneka att jag är ledsen nu vilket jag verkar vara tvungen till m
ed vissa som vägrar förstå...
O så har jag tyvärr blivit väldigt deppig på grund av att Carro kommer va med de andra på afterbeachen i Åminne på lördagen. Själv måste jag ju in och jobba och det känns jävligt drygt att hon får va där med folk jag känner och som hon känner genom mig och jag själv måste in och jobba. Nåja, jag tjänar jävligt bra den dagen. Har väl runt 190 spänn i timmen då och skall ju jobba 9h så det blir en del pengar..... Svag tröst.. Fick en ganska bra lön nu för de dagar jag jobbade förra veckan iaf.. Skönt..

Nee nu får jag se om jag kan rycka upp mig lite så att jag kan åka bort o träna snart. Ha de bra. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: