Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tröööött

Kategori: Allmänt

Sover inge vidare av någon konstig anledning... Börjar tära på krafterna. Nog sover jag men jag blir liksom inte utvilad.


Fredagen på jobbet var en sjuk dag..... Har aldrig vart med om så mkt folk på macken helt stört. Jag och Helena jobbade på som stollar men hade ändå kö... Men det var roligt. Fick ganska roliga kommentarer under kvällen också. Kom in en tjej som inte visste vilka cigg hon ville ha så hon sa åt mig att blunda och ta ett paket.... Knas.. :P


lördagen var jag ledig och försökte få med folk på after beach medan jag ännu låg kvar i sängen och sov... Men fick inte med en endaste kotte så gav upp, klev upp och kastade mig iväg till bibblan för tänkte att då kan jag lika gärna ha en mysig hemmakväll och läsa en bok. Men bibblan hade inte boken jag ville ha och så skrev jag sms med Emil o undrade om Almedalen allti är så smockad på folk och så slöt de med att jag stressade hem, gjorde mig iordning och gick med honom och hans två killkompisar till Kallis. Kalle och Fonta hette de och jag hade riktigt roligt....
Killarna var lata så vi åkte taxi från gamla fängelset till Norrgatt och åt på Marco Polo. Mumma med pizza och Mariestad. Helmysigt!! Taxi därifrån till Bogegatan *himlar med ögonen ;)* och så förfesta. Sofia plockade upp kläder i min lägenhet o dricka till oss o kom hit o höll mig sällskap bland alla okända :P Hahah..
Runt elvatiden efter en massa bilspel, uptåg med Kapten Morgan och massa snack så gick jag och Sofia ned till krogen. Men krogkön var milslång så vi gick upp o mötte Ellen och träffade sedan Markus vid Ali. Den token hade skadat sig och hade ont, stackarn...

De blev slutligen Hp eftersom Sofia inte kom in på gute. Där inne träffade jag massa roligt folk jag inte festat med på länge och kvällen blev riktigt lyckad.
Träffade André o Jocke efter krogen o de slaggade på min soffa så fick sällskap när jag gick hem eftersom jag glömt cykelnyckeln hos Emil.


Upp tidigt på Söndagen och jobba vid halv nio till halv sex. Sedan hem, hämta graj, iväg igen och se på Ronja Rövardotter med Mummo, Moffa, Eva och Per-Ove... Jättemysigt o va med dem och dessutom var det asbra teater... =) Så härligt att se hur kul Viktor hade också så man blev helt glad. Satt o skrattade och grät, känslosam som jag är, haha.. =)



Måndagen gick ut på att sitta framför datan och försöka fixa med e-legitimation så att jag ska få ansöka om studiebidrag. Efter tre omstarter och ungefär en och en halvtimme hade jag klarat av att fixa java och bankid-programmet. Suck! Men nu har jag ansökt och fått ja på min ansökan, wiie. Så då var de klart.... Sedan work work...

Tisdag
Idag har jag kollat upp massa om försäkringar och städat och läst bok... Skulle vart nere på stan men de regnade så hade ingen lust. Jobbet var verkligen varierat idag... Hur mkt som helst och sen inget, sen jättemkt och så dött. Knas!
Nu sitter jag hos Emil och skriver, hemma e ju datorn dum, Hoppas på att Hp ska laga datorn utan problem....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: