Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vitt landskap ute

Kategori: Allmänt


Idag blev det inte mycket plugg..
Daniel, Mikael och jag pratade mest,
sen blev det snöbollskrig i all härlig snö och jag gjorde en snöängel också :)
Saknar snön i Zürs något enormt men det är riktigt fint här hemma nu också, med tanke på att det ju snöat konstant hela dagen.. :)




Sen var jag hemma hos honom en stund också.. Han kan verkligen vara så underbar när han vill. Han är en dröm, min dröm, och jag har ingen lust att vakna.. Ingen aning om hur länge drömmen varar, vilket gör mig rädd, fattar inte ens att det är sant det som händer nu... Jag har inte känt såhär på jättelänge och jag är rädd för vad som händer nu... Jag är rädd för vad som händer när vi nu inte ska ses på så länge, men samtidigt är jag lycklig för jag har ändå träffat på en grymt härlig människa, vart allt än leder....! Jag njöt av varenda underbar kyss och beröring och har präntat in hans utseende på min näthinna,.... De ögonen glömmer man inte i första taget.... <3


Nu blir det duschen, laga mat, plugga sen film med pluggboysen :)




Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: