Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tony

Kategori: Allmänt


Tony bjöd över mig en sväng,.. Vännen bor ju 50 meter bort så traskade över gräsmattan och bort till honom och har snackat nu en god stund.. Mysigt att ta igen lite förlorad tid och även om vi inte ses så ofta så är det alltid lika lätt att prata med honom.... <3

Ville umgås med JJ också men de blev inte så.. Allt var mest besvärligt så jag orkade inte.. Så nu får han säga till när han vill ses, tjatat tillräckligt..

Med tanke på att jag inte är hemma alltför länge och troligen inte kommer komma hem i första taget i vår heller så tycker jag väl inte att de ska va så svårt för folk att höra av sig till mig och vilja umgås istället för att jag skall behöva tjata..

Lite trötter idag och måste ju upp vid sju-tiden för att åka ut till Klinte och se på fotbollen. Första matchen är 8.35 så kanske lika bra att jag slänger på en rulle själv nu och lägger mig och sover....

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: