Dessidessan

Livet med hjärntumör

Snöoväder

Kategori: Allmänt


Folk är tokiga!!

Körde in till stan ifrån Sanda, toftavägen....
8 bilar av vägen
När man kom till Tofta Outlet var det som att köra rakt in i en vägg och man såg knappt bilen framför... Blev pendling mellan 30-60 km/h...
Plötsligt stannar bilen framför mig, utan att göra något som helst tecken på att han tänker stanna, och stannar mitt i vägen!! Kör om och då öppnas dörren och föraren klivet ut, hur dum får man lov att vara? Livsfarligt jo när han inte ens kört in på kanten...

Kommer fram till rödlysena vid Sibylla, där står två bilar mitt i filerna och borstar av bilen :O

Plockade upp JJ och passade då på att ta bort isen ifrån vindrutetorkarna och borsta av regskyltarna och lysena som man inte kunde se längre....

Kaos på skarphällsvägen, alla sniglar och ser ingenting... Vid Maxi har en tant gjort en konstig sväng o kört rakt in i snöväggen..
Men lilla Loppan kan ju ändå inte dra upp någon så bara att köra förbi, sry...

Men kom fram iaf, nu blir det duschen och packa upp lite och sen ska jag på stan med världens finaste Carro... <3

Mkt planerat nu har jag insett....

Idag - Carro
tisdag - stan med mummo, frågetecken för kvällen
onsdag - fira jul med mammas sida, tradition sedan mamma och morbror flyttade ut ur hemmet
torsdag- julafton i Sanda
fredag - fira jul med släkt hos mummo o moffa, ut med Carro på kvällen
lördag - ?
söndag - fira med pappas sida
måndag 28/12- se på kusinerna när de spelar fotboll och gå på julrean
tisdag - se på fotboll, julrea
onsdag -
torsdag - nyår
fredag -
lördag tom onsdag - fastlandet/Tyskland
sen = ?????

Men har alltså ganska bra planering nu. Ska se Flickan som lekte med elden med JJ och vill se Avatar med AA dessutom vill jag ju träffa massa folk..!!

Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: