Dessidessan

Livet med hjärntumör

Patetiskt

Kategori: Allmänt


Jag är en tönt och sjukt patetiskt för jag står för att jag är avis på att massa andra ska ses ikväll och jag inte ens blivit medbjuden.. Inte ens när jag folk står o pratar om det inför mig... Nåja sånt händer antar jag...
Mikael, sötisen, bjöd iaf med mig att se film med han och några ikväll...


Men just nu känner jag att det nog är lika bra att jag är hemma och tänker gå och lägga mig tidigt... Har sedan igårkväll haft ngt konstigt tryck under bröstet och på motsatt sida på ryggen som gör att det är jobbigt att andas så är sjukt trött.. Plus att jag antar att jag är sjukt trött för att spänningen inför tentan släppt, satt ju verkligen inne på toa imorse för att jag var rädd för att jag skulle spy, och för att jag tänker så mkt så min lilla hjärna är väl överhettad nu,.... Tackade alltså nej och planerar att bädda ned mig själv under täcket och se en bra film...


Tror att jag kanske har lite mer känslor än jag vill erkänna och det är verkligen en sjukt jobbig tanke...
Jo, patetiskt hur snabbt man kan börja hoppas på något för att i nästa sekund inse att det inte alls blir så.. :P
Från en plingning på dörren till hopp, till besvikenhet på mindre än en minut.. :) Nytt rekord?


8 dagar kvar till jul
3 dagar kvar och sen är jag hemma på ön...!



Imorrn blir det att läsa Sansibars första åtta kapitel så jag kan tänkas kunna översätta dem på lördagens tenta, tvätta och förhoppningsvis umgås med lite folk :)

Nu, film sen sova.
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: