Dessidessan

Livet med hjärntumör

Paniiiiiik

Kategori: Allmänt

VAD ÄR DET HÄR??

De e första måndagen på jättelänge som jag inte orkar plugga. Annars brukar de gå när man ändå är igång efter skolan att bara sätta sig o fortsätta men de går fan inte nu, kommer inte igång. PANIK! Har inte tid med att inte vara på plugghumör nu med tenta på fredag!! HJÄÄÄÄÄLP!
Kom igen nu Desireé, ta tag i det här o sluta tänka så mkt på honom, de hjälper dig inte när du ska plugga..!!
Jo, jag och Mikael har anmält oss till att bli faddrar nu också. De kan bli lite roligt, vi har önskat oss tyskar också så att vi kan ha ngn o babbla tyska med.. :) Tydligen kommer det 200 utbytesstudenter i vår och mer än hälften saknar fadder - aouch!


Aldrig lyckats så bra med en kladdkaka som jag gjorde igår, den är så otroligt god.. Kanske borde äta lite kvällsmat innan jag äter mig mätt på kladdkaka? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: