Dessidessan

Livet med hjärntumör

Oproportionerlig

Kategori: Allmänt


Idag klev jag upp tidigt för att ringa till Hasse, vaktmästaren för Stubor. Snälla Hasse gick med på att gå in och leta reda på mitt pass så nu skall jag få det utan några problem.. :)

Sen har jag vart och sett på kusinerna när de spelade fotboll i södervärn. Fick sitta själv första matchen för att Mummo inte tålde att jag skrek så hemskt. De gick vidare till final på onsdag... :)

Sedan har jag rännt runt på stan. Ville ha något att ha på nyår men inte hittat något alls :/
Hittade dock parfym, köpte två stycken såna där presentaskar så nu har jag två små nya parfymer.. Men något nattlinne hittade jag dock inte. Jag hatar de där att jag e för oproportionerlig. Hittade två linnen jag tyckte extremt mycket om men inget av dem fanns i någon storlek som jag kunde ha.... Hade behövt large i det jag hittade på H&M och M i de på Lindex.. Jävla bröst, kapa dem! Så får fortsätta min jakt efter ett snyggt och sexigt nattlinne.
Skulle byta ett armband jag fått av farmor också men de gick inte så bra. SNÖ är verkligen ett dyrt märke så har ett tillgodokvitto så länge...
Hittade dock lite nytt billigt smink som är av bra kvalité så kanske kan va snygg i fejjan på nyår iaf :)

Så har jag sett i telefonkatalogen att det endast finns två stycken skomakare på hela Gotland. Men den ena var nedlagd och den andra har semesterstängt fram till den 7:e Januari så har inga stövlar till nyår heller :/

Imorgon blire att se på mer fotboll i klinte och sen leka med Ellinor på kvällen... :)
Ikväll vet jag inte än.. :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: