Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kortet är avmagnetiserat

Kategori: Allmänt



Glömde ju skriva om det igår. Mitt kort har blivit avmagnetiserat och det var jävligt drygt att gå och julhandla med det igår.. Spelade igen roll att jag sa att kortet är avmagnetiserat, varenda jävla expedit drog kortet ändå?? Fatta vad otrovärdig man känner sig då.
En jävla gubbe på McDonalds hade jag lust o be att stoppa upp kortet i röven. Han sa: jaha vad gör man då? När jag berättade att de e avmagnetiserat så att han skulle slå in de manuellt. Ja, man beställer nytt, svarade jag då. Ja, varför har du inte gjort det då? klämmer gubben ur sig. Men för i helvete, jag har ju gjort det men jag kan ju inte sluta handla bara för att kortet är avmagnetiserat.... GAAAAH!!

Nu idag har jag ju dessutom glömt att gå upp till Ica för att få ut pengar så nu får ja ordna med o låna pengar för att kunna gå ut ikväll eftersom de inte tar kort  och jag inte kan ta ut pengar :P hahaha
Fan vad tekniken ska krångla....

Längtar efter ett nytt kort :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: