Dessidessan

Livet med hjärntumör

Julhandlat!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på stan hela dagen och letat julklappar till hela familjen och letat efter saker jag själv önskar mig... Tyvärr har jag inte hittat allt, bara frågan om jag ska ta lördag och titta efter saker igen eller vänta till nästa fredag efter tentan.. Kan ju va en nice belöning efter tentan o gå på stan så känns som att de kan vara en bra dag :)
Dagens konstaterande: fan vad dyra stekpannor är!
Så köpte jag en VGA-kabel till mig själv så jag kan lämna tillbaka Antons, han som varit så gullig o lånat ut den till mig så länge... :)

Checklista
Mamma - halvt klar
Jonas, pappa, - ej klar
Casper, bror - klar
Emilia, syster - klar
Mummo Karin - ej klar
Moffa Lasse - klar
Gunnar och Åsa, morbror och moster - klar
Elin, kusin - klar
Nora, kusin - klar
Pappa Danne och Marie - ej klar
Farmor Gertrud och Sören - ej klar
Eva och Per-ove - ej klar

Själv har jag hittat världens gosigaste pyjamasbyxor (så jag kan ersätta mina lila med nallar på) och vantar som jag önskat mig av Elin nu :)
Helt slut och magen kurrar sönder av hunger så nu blir de lite inslagning, laga mat, plugga och se på Glee...
Ska bestämma mig för om jag ska skriva den där jävla tentan den 19:e också för Mr T har ändå inte tid o umgås med mig efter den, så då e frågan om jag inte ska åka hem redan den 16:e....

Yours truly Desireé

Kommentarer


Kommentera inlägget här: