Dessidessan

Livet med hjärntumör

Julafton

Kategori: Allmänt


Efter The Grinch blev det lite Kalle Anka. Jonas somnade, Casper lekte, Emilia sjöng och mamma förberedde annat... Jag såg alltså på Kalle Anka :)
Mamma hade under tiden förberett massa godis till oss inne i salen och vi började pussla lite, sen kom tydligen tomten idag med och så delade vi ut paketen som fanns under granen.
Idag fick jag:
En dammsugare (så nu slipper jag låna Mikaels)
benvärmare
En brödbakbok
Armband med tillhörande öronhängen, dock var armbandet stort så vi måste få det kortat på ngt sätt
Markeringspennor
Dammsugarpåsar

Av Carro fick jag ett set med tre olika Body Shop hudkrämer.. Kokos, Mang och Shia, tror jag de hetter. Hon ringde och sa att hon var nöjd med sin julklapp och jag ringde en snabbis till Mikael också....

Är riktigt nöjd med de här två dagarna... Inga alltför sura miner och inga jobbiga gräl så jag är nöjd som sagt...! <3

Nu ska jag nog ta och se Harry Potter och sen somna gott.... :)
Imorgon kommer släkten till mummo och moffa sen blir det utgång. Tagga Gute!
Annandagen - äntligen mellandagsrea!!




Återigen, en riktigt god jul!
Yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: