Dessidessan

Livet med hjärntumör

Disneykväll

Kategori: Allmänt

Är vad de andra har...

Själv sitter jag här hemma själv...

Jag, jag som är Disneyälskare i egen hög person som alltid vill se Disneyfilmer, jag sitter hemma... Varför? Jo, för att jag inte kan tänka mig att sitta i samma rum som honom just nu och veta att de inte blir mer nu.. Och på grund av att jag är ledsen så har jag ingen lust o va där och se på Disneyfilmer med massor med folk och alltså vara social. Vet ju hur jag själv är, kommer ju börja lipa för filmen och när ja väl är igång kommer jag inte kunna sluta lipa på grund av min sinnesstämning, då skämmer jag ju ändå ut mig...
Nee lika bra att jag är hemma, men de e ändå en dryg känsla att en massa människor jag tycker om sitter och ser på Disneyfilmer, som jag tycker om....

Jaja, var hemma hos Anton en stund förut... Bara pratade lite. Uppskattar verkligen honom något enormt...! Tog lite kort på snön när jag gick dit också...

Men eftersom jag ju ändå då sitter hemma helt själv utan möjlighet att umgås med någon så kan jag ju lika gärna plugga och va lite duktig... :)

Haft dejt med Ellinor på msn, satt väl och pratade med videosamtal i nästan en timme.... Alltså inte pluggat mkt, men nu ska jag iaf läsa lite i grammatikboken innan filmen börjar vid nio... :)

Yours truly Dessidessan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: