Dessidessan

Livet med hjärntumör

Personalfest 21/8-09

Kategori: Allmänt

Jobbade mitt sista arbetspass på fredagen. Det var härligt att gå till jobbet och känna att man gjorde lite nytta och så men det var riktigt dött på jobbet så det blev mest tråkigt...
Lämna in bäddmadrass på kemtvätt, hem och fixa och ordna och sen ned till jobbet igen där vi möttes upp allihop för att ha lite personalfest. Åkte till Minigolfbanan i Kneipbyn och spelade. Vi blev indelade i grupper, det blev jag, Louise, Nisse och Malin vilket jag såhär i efterhand kan säga inte var särskilt roligt. Nisse och Malin sprang i förväg och väntade aldrig på oss så det kändes väldigt tråkigt. Jag trodde man skulle göra sånt tillsammans om man nu har en personalfest men nee.. Så det blev lite jobbigt för mig och Louise och hålla koll på deras resultat och våra egna eftersom vi skrev och spelade samtidigt som dem....
Nåja, jag kom tvåa iaf med 63 slag. Etta kom Cilla med 58.

Vidare till Fredrik där det blev lite mer dricka, prat, popcorn och chips och sedan ned till Etage där vi åt mat.
Så blev vi lovade efterrätt på ett annat ställe, jag och Louise hade i princip valt bort förrätt för att vi ville ha mer efterrätt, men det stället var de tydligen "för mycket folk" på så vi gick till Innergården och där finns inge efterrätt så blev lite putt....
Jag och Louise drog till slut när chefen slöt betala. Tog en sväng ned till Hamnplan som hade gratis inträde sen blev de Munken där jag träffade Dahlba, Simon, Ivan och Elias så det blev en riktigt trevlig kväll till slut.

Fick skjuts till Statoil där cykeln väntade och var hemma lagom till dess att himlen öpnnade sig och regnet öste ned.... =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: