Dessidessan

Livet med hjärntumör

Packa, städa, flytta.....

Kategori: Allmänt

..... det var vad söndagen gick ut på....... Flyttade ut ur lägenheten och Boris flyttade in. Blev en massa packande och sånt...
Lånade pappas bil och körde ut med allt mitt skräp till Sanda :P Läskigt o köra den men efter de två första kärringstoppen gick det prima.... Kopplingen var helt annorlunda än min därav de första stoppen.. :P

Sen blev det vrålgod mat hemma hos farmor. Härligt...!
Så hem till mummo och ner i sängen....


Idag har jag ju då beställt glasögon, köpt t-skedar, spolarvätska, kylskåpsblock, mått och lite sådär..

Packat i sanda hela dagen..... Sjukt mkt som ska med... Störigt... Själv har jag i bilen en resväska med kläder, en resväska med random stuff, sprit, en kartong med massor av skor, en kartong med badrumsartiklar och så sovsaker.
Snart är det äntligen mat, är så otroligt hungrig och så luktar det fruktanssvärt gott....

Hoppas på fint väder imorrn så jag kan bada med Carro, sen hämta saker hos Jimmie så på onsdag bär det av, HJÄLP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: