Dessidessan

Livet med hjärntumör

20 år! 20/8-09

Kategori: Allmänt

Fyllde jo 20 år på torsdagen. Firade jag med att flyga upp ur sängen runt tiotiden och inse vilket fint väder det va så drog med mig mummo till Brisund och så badade och solade vi.
Så blev det glass på öster, bolaget - god öl, nya sulor till skorna... =)
Sen hem, fixade massor med data och studentbrev och sånt tjaffs :P
Duschen snabbt och sen hem till Jimmie, satt på hans uteplats och svettades i solen med varsin öl i handen. Blev lite ölprovning. Mariestad och Falcon Ekologisk var mina favoriter. Härligt att skratta och busa med honom,... =)

Så hem igen för hemma väntade Emil och André på mig och så åkte vi till bowlinghallen... Bowlade och käkade pizza med Karin. Pratade även med Mimmie och Kick där. Det blev även lite bad i svenska spels bassäng sen däckade jag när jag kom hem...
En tjugoårsdag full med aktiviteter så somnade gott som en vuxen kvinna........ :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: