Dessidessan

Livet med hjärntumör

Zürs 32

Kategori: Allmänt

5/4-09

Vi har norskar, danskar och svenskar pa hotellet, känns nästan hemtrevligt att ha sa mycket folk ifran norden!

Hum, pratade med Waahlin. De sa att de ser ut som om jag trivs mycket bättre nu och det är nog faktiskt sa. Jag har mer pejl pa läget under arbetet och vet vad jag ska göra. Men folk börjar bli lata här nu när slutet börjar närma sig och jag har fatt ännu mer skitgöra. Det känns väldigt drygt. Selina tex tyckte att jag skulle städa upp alla isbitar hon hällt ut pa golvet när hon fyllt tva vinkylare, men det hade jag allvarligt talat ingen lust till plus att jag hade tillräckligt o göra ända och snacka om att hon blev sur, hon pratar inte längre med mig utan snäser bara at mig.

Hade mycket saker jag ville skriva men allvarligt nu när jag sitter här har jag ingen aning om vad jag ville skriva längre. Finns väl smasaker jag skulle kunna berätta om men vill börja glömma och ga vidare. Sta ut de sista 16 dagarna och sedan äntligen aka härifran...

Saknar er där hemma sa otroligt mzcket. Drömde om Markus och Jesper häromdagen, haha gamla drömmer ifran graboskolan när de bada tva var tva sma pluttar, precis som jag. Saknar dem och alla andra mina vänner!!
Men snart är jag hemma hos er, kommer ni o hälsar pa da?

Mummo, hon fyller snart ar, känns drygt o inte vara hemma da, för försöka komma pa nagot o köpa till henne!

Nee nu ska jag sussa, ni far ha de sa bra.. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: