Dessidessan

Livet med hjärntumör

Allt är grönt!

Kategori: Allmänt

Jag vill ha en pojkvän och vet ni varför jag vill ha en pojkvän? För att jag vill köpa kläder till honom! Fy farao vad mycket snygga killkläder jag hittade idag, orättvist...
Till mig själv då? Ville egentligen hitta en kjol eller klänning vad kom jag hem med? Tre t-shirtar! Typiskt mig...

Var iaf i stan med Laura och Karola imorse, cyklade dit, och så åt vi frukost. Så kom Christoph, Henning och Jonas plötsligt förbigående så fick jag hälsa på dem också, härligt.
Sedan drog de alla till skolan och jag gick på stan och glodde. Så kom Märte och Karola tillbaka och vi åt alla varsin glass. Fortsatte shoppa och sedan cyklade vi hem..

Har nu ätit kvällsmat och suttit i solen en stund. Ikväll åker vi in till Soest igen och skall dricka några öl.
Imorgon åker hela Karolas familj och jag på heldagsutflykt och på kvällen blir de party i Red Bowl.
Söndag lär vi alltså då försöka sova ut och så kommer mummo, moffa, Eva och Per-Ove på kvällen och vi ska grilla.
Måndag - stadsvandring i Soest med dem och så åker vi ju på tisdagmorgen.
Går fort nu, snart är jag hemma!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: