Dessidessan

Livet med hjärntumör

Rättså färdigpackad

Kategori: Allmänt


Har verkligen packat och packat och haft ångest över vilka plagg som skall stanna hemma och så...
Men känner mig ganska klar faktiskt. Stora väskan skall ännu ned jeans och lite toalettartiklar i men annars är den klar vad jag vet och den väger bara 14,6 hittills, det tycker jag är väldigt bra :P
Lilla väskan tas till 90% upp av datorn. Sen finns det böcker och sånt skit i den så den väger 9,6.. :P
Har försökt att packa smart och så men det är verkligen drygt att packa.
Lämnar vinterstövlarna hemma för de kommer inte hålla för snö om jag får jobb i alperna. Träningsdojjorna får stanna hemma, de får helt enkelt inte plats.. :/ Får träna med mina vanliga gympadojjs, vad har jag för val? Fått ta med mig tunna dåliga handdukar för de tjocka tar för mkt plats. Suck, jag orkar inte längre.

Imorrn skall allt det sista inhandlas. Present till Karola, hennes bror och hennes pappa och lite annat smått som skall med. Träffa Carro en snabbis så hon kan få en födelsedagspresent. Hoppas på att få träffa Markus men han har fullt upp med sitt städande så får inget svar om han har tid för mig imorgon eller ej.. Vill verkligen träffa honom!

På torsdag skall det sista tvättas och så blir det väl en mysdag med Jimmie.
Fredag skall det sista packas för väskorna skall med Jonas upp på fredagen. Fira Jimmies mormor som fyller 70 år och så säga hejdå till familjen här hemma...

Snar åker jag!! Börjar först nu kännas lite trist och lite deprimerande. Men det här är fan min dröm, jag vill det här något enormt!

Suck, behöver sova, sov ju dåligt i nättras.... Blev ett par inlägg idag iaf, haha!
Ha det! Puss



Han är hemma nu... Saknar honom ännu något otroligt men det gör inte lika ont längre....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: