Dessidessan

Livet med hjärntumör

Hårmodell

Kategori: Allmänt

Idag ska jag vara hårmodell för Frisörcompaniet. Är jättenervös!!!!!!!! Får väl se om det blir bra eller förskräckligt..
Skall dessutom träffa Emelie idag. Kanske sista gången eftersom hon åker till England på söndag. :'(
Sen är det hem och va med mummo och moffa!


Say Good Bye to my long hair!

Jag förstår inte.... Varför ska det vara så jävla svårt att bara höra av sig? Vill du inte ha mig i ditt liv (???) för snart ger jag upp på riktigt..

Du jobbar och sen får jag den lilla tid som blir över på kvällarna, jag vill ha mer än så. Jag åker snart, du har all tid att umgås med dina vänner då,....

Om 2 veckor och 5 dagar är jag på resande fot och vet inte när jag kommer tillbaka. Skönt och läskigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: