Dessidessan

Livet med hjärntumör

Chad Kroeger

Kategori: Allmänt



Fan, jag är seg!!
Jag älskar Takida och många fler band, bara de låter ungefär sådär, med den där härliga killrösten och någon bra gitarrist. Men fan jag avgudar Nickelback! Men på senaste har dock Into the Night varit min favorit och nu när jag satt och sökte på Youtube då gick det upp för mig att sångaren i Into the Night, Chad Kroeger är ledsångaren i inte vilket band som helst, utan i just Nickelback!! Yeah, då fattar jag varför jag gillar den låten så mycket!!
Och fan Santana, han är så otroligt grym med sin gitarr! Han ser fan inte bra ut, inte Chad heller för den delen(!!), men fy fan vad han äger med gitarren!!

Så nu vet ni vad jag sitter och tråkar med! Haha!

Hinder (särskilt Lips of an angel♥)
3 Doors Down
Goo Goo Dolls
Takida
Chris Daughtry
Nickelback
Lifehouse
- Band med killröster som är otroliga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: