Dessidessan

Livet med hjärntumör

Avskedsfika med Brödshopen-tjejerna!

Kategori: Allmänt


TjOhO!

Igår städades det otroligt mycket och så handlades det och lagades mat till Jimmie. Vad duktig jag var! *Beröm mig*

Så idag såg jag en av världens bästa, just nu, existerande filmer P.S I love you! Jag grät säkert femton gånger och sagan var så underbar och så den irländska dialekten, mumma för mig! Typisk tjejfilm, svar ja, men samtidigt tror jag att killar kan lära sig en hel del om tjejer genom att se den.

Så kom Sofia! Vi gjorde kladdkaka, klabbade ned oss totalt, jag kastade skum i köket och hon tappade ut hela rullen med folie så det blev en del skratt. Så kom de andra ifrån Brödshopen nämligen Jenny, Johanna och Mimmie. Det blev väl lite av ett avskedsfika idag. Goa tjejerna var lika pratglada som vanligt och så tog vi ett par bilder också.
Här är en:

♥Tack för att ni finns, tjejer!♥

Ikväll var det ny koreografi på Body Combaten också. Helt okey. Jag gillade förra koreografin starkt men den här var också helt okey, inte lika bra musik dock och jobbigare kombinationer. Men det ordnar sig nog. Och överlycklig blev jag också. Vi hade fått hört att det inte skulle vara situps alls i styrkedelen utan bara armhävningar och det var jag väl inte så sugen på men det var både och -perfekt ju! Hinner bara med två gånger till dock, kommer sakna det nu när jag kommit in i det. Dessutom finns det nog inte så många bra tränare som Hedvig!

Imorgon skall jag ju då vara hårmodell. När de ringde idag och sa tiden så visste de ännu inte vad de skall göra, läääääskigt. Men det ordnar sig nog, hoppas jag blir lika fin i håret som Emelie. =)

Sov gott folket.
And remember: (P.s) I love you!!! ;)
xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: