Dessidessan

Livet med hjärntumör

Löööörilöörilördag

Kategori: Allmänt

TJOHOHOHOOOO!

Igår var det först skola. Provet i skolan gick inte alls bra (vi gör prov varje fredag) så jag fick med mig massa övningspapper hem så att jag kunde försöka förstå all den nya grammatiken. Tycker det var riktigt snällt av min lärare Albert att kopiera papper till mig och erbjuda sig att rätta det sen.
Efter skolan drog jag till träningscentret. Sprang och tränade ben och mage. Hem, äta mat och ta det lugnt ett tag sedan begav jag och Sophie oss mot tågstationen för att träffa alla andra. Tillsammans åkte vi 26personer till Friedrichhafen stadt och bowlade.
Jag, Gianluca, Lilia, Simone och Andrea bowlande tillsammans. Första serien vann jag med ett poäng över Andrea och andra serien vann jag överlägset :D Hade skit kul med dem! Simone hade aldrig spelat förut så det var riktigt roligt att spela med honom. Första serien lyckades han få ihop 69p något vi hade väldigt roligt åt.. =) Mycket snack och skratt. Drack öl, två stora glas och blev en aning lullig :P
När taxin körde fort i svängarna till tågstationen var det lite väl yrt men det gick finnemang. Det bar av till Coco Loco och slutade sedan i sängen klockan HALV FYRA! Innan dess fick jag dessutom i mig en öl till och en drink och jag betalade inte för någon av dem :P
Underbar kväll!!

Vaknade imorse klockan sju för att det var ljust. Sover direkt under fönstret så dagsljuset lös mig rakt i ögonen. Lyckades somna om en stund och låg sedan och drog mig i sängen fram tills runt tolv. Åt frukost. *huvudvärk* Duschade sedan och gick med Simone och Andrea till Lindau Park (typ köpcenter). Handlade en tröja eftersom jag insett tröjorna går åt här, en enkel svart tröja för 100 spänn. Inte illa! Köpte mat och gick hem. Gjorde läxorna med hjälp av Romain, åt mat och nu sitter jag här en liten stund innan jag tänkte gå och leta reda på någon rolig människa.

Så nu har jag iaf uppdaterat er om vad som försigår så ha det så bra!
xoxo Tysken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: