Dessidessan

Livet med hjärntumör

...J...

Kategori: Allmänt

Jakobsson says:
saknar ditt leende...
Dessan, i Lindau, Tyskland... says:
mitt leende? finns inte...
Jakobsson says:
lägga av, klart det gör.. såg det nyss.. det var då jag insåg det, saknar ditt skratt också.. så skönt att du alltid fanns här och skrattade med mig..

Fan Jimmie, jag älskar dig, kommer alltid göra det på ett eller annat vis, saknar dig enormt!!!!!!!! ♥


senare:
Dessan, i Lindau, Tyskland... says:
jag älskar dig
Jakobsson says: jag älskar dig Desiree Nilsson!
Dessan, i Lindau, Tyskland... says: gråter igen..
Jakobsson says: me2

Kommentarer

  • Jimmie säger:

    <3<3

    2008-10-05 | 22:57:27
  • Jimmie säger:

    Dessan, i Lindau, Tyskland... säger:

    JAG FUCKING ÄLSKAR DIG, stå för att du ännu älskar mig och att du trots att du är man. kan gråta

    2008-10-06 | 00:06:27
  • Dessidessan säger:

    =)

    2008-10-06 | 18:41:55

Kommentera inlägget här: