Dessidessan

Livet med hjärntumör

En helt vanlig helg

Kategori: Allmänt

Halloj!

Jag letade reda på lite folk igår. Såg lite på tv med Simon och Andrea och sedan lyckades de allihop övertala mig till att gå med ut. Så vi begav oss ett gäng till Chongo, jag, italienare och fransktalande schweizare(12st). Chongo är en latinbar så alltså dansar man salsa, inte riktigt min grej så höll mig till min drink (en Piña Colada minus cocoscreme och plus mangosaft) och pratade med allihop. Gick ändå hem runt tolv, hade ännu ont i huvet och italienarna skulle iväg på utflykten som var idag.

Idag har jag lyckats sova länge och det var sååå skönt! Ätit havregrynsgröt, gjort läxor och vart på träningscentret. Älskar att ha så nära till ett träningscenter som är så bra och så billigt, mår ju bra av att träna =)
Måste tyvärr göra mer läxor så får väl se om jag hinner med något annat idag.

J* Finns alltid för dig när du behöver mig, tvivla aldrig på det!

Och till er alla där hemma, jag hoppas ni har det riktigt bra!! Saknar faktiskt er, men trivs här.. Äsch, tiden går så fort så vi ses snart igen ;)

xoxo
tysken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: