Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kors i taket - Desireé har varit ute och sprungit

Kategori: Allmänt



Jag var på så otroligt dåligt humör efter att ha presterat så dåligt på matten och kände för att plåga mig själv lite så att jag skulle få annat att tänka på och inte orka bry mig om matten lika mycket.
För mig är då en springtur den perfekta lösningen!

Det var väl ett år sedan sist och efter fem minuter så kändes det som om jag skulle flåsa sönder mig själv, superdålig kondition med andra ord. Men kämpade på ändå och när rundan var slut hade jag sprungit 25 minuter i både uppförsbacke, nedförsbacke, med- och motvind.
Så nu känner jag mig otroligt duktig här där jag sitter och pustar ut.

Har stretchat också så hoppas på att få slippa träningsvärk och har som mål att försöka hålla igång lite nu, nu när jag ju påminnt mig själv om hur skönt det är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: