Dessidessan

Livet med hjärntumör

Duktiga Dessan!

Kategori: Allmänt


Tjooo!

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv! Har sprungit nu tre dagar i rad och tycker faktiskt att det är väldigt duktigt. =)

Igår såg jag och Jimmie på Cloverfield, en film jag velat se väldigt länge.
Men jag är ju en stor sucker för att man skall få veta allt man grubblat på, under en film, i slutet och Cloverfield är då helt fel film för mig men den var väldigt bra ändå!

Idag har vi 20 månader, han och jag......
Han är just nu iväg i almedalen med sina vänner. Visst hade jag otroligt gärna velat följa med men då hade jag ägnat kvällen åt att plugga och inte haft tid för honom sen. För under tiden han är där har jag läst in mig på all fakta om kära Pizarro som jag skall ha redovisning om på spanskan på torsdag. Så jag kände inte direkt att jag hade tid att följa med.
Kalla mig pluggis, jag bryr mig inte, det är sluttampen nu och har redan fått två stycken vg som jag hade räknat med skulle vara mvg så nu måste jag satsa mer i de andra om jag skall nå mitt eget uppsatta mål...

Dessutom har jag nu under tiden lagat mat. Potatis på mormors sätt i ugnen och så fläskfilé. Namnam...!
Hoppas Herrn tycker det är gott också, gör det ju för hans skull för jag har fan hållit på med maten sen klockan tio i fem...

Nej, men får väl gå och kolla hur det går för köttet, har ju sagt att maten skall va klar till halv sju, nu fick ni en liten uppdate iaf.. Ha det. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: