Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kväll med Takida och Gute

Kategori: Allmänt

Jobbig dag igår på jobbet, vet inte riktigt vad jag skall tycka om min chef. Han tyckte att jag var jobbig och besvärlig för att jag ville att vi skulle gå igenom rörorna och ingredienserna till mackorna. Förlåt då om jag vill kunna det jag gör, suck.

Det blev
Takida igår med Karin, Robin och Johan.
Jag kommer alltid att älska Takida och när de äntligen kom upp på scenen efter 40 minuters försening så var det så jävla kul. Gitarristen är ju bara för jävla bra och jag älskar sångarens röst!!!

Synd bara att de finns såna idiot människor som det finns. Folk som är huvudet längre än andra och ställer sig mitt framför en utan att bry sig. Eller är det bara jag som bryr mig??
Folk som slängde flaskor med innehåll på golvet så att det blev halt, klabbigt och mina skor blev genomdränkta av öl.

Jaja, helt klart kul att se ett av mina favoritband live. Saknade att ha Jimmie med dock.

Sen blev det Gute.
När jag och Karin kom dit så var det tomt, fem minuter senare var det överbefolkat. Jag fick en drink av en helt okey kille som stod och pratade lite med oss en stund och en kille kom fram till mig och sa "Du ska bara veta att du är så jävla söt och jag hoppas att du hittar någon som förtjänar dig".
Sånt kan jag tåla, komplimanger och en drink. Det är okey, det blir man iaf glad för.
Men droppen går när en kille smäller till en på rumpan eller drar handen längs med rumpan på en när man går förbi. Det tål jag inte, verkligen inte!!!
Så gick Karin iväg med Jenny "Kommer snart" och lämnade mig på dansgolvet. Det tycker jag inte om, att bli lämnad på krogen med så mycket folk och ingen man känner. Så när jag gick runt och letade efter henne då tog en kille ett fast grepp om min höft mitt i den värsta trängseln, smekte en hand över min rumpa och in under min klänning och drog handen mellan mina ben. Allt gick väldigt fort och som sagt så var det i den värsta trängseln så har ingen aning om vem det var för lika snabbt som allt hände var allt normalt och ingen såg skyldig ut. Men där gick iaf droppen, vara lämnad och bli taffsad på så jag gick och hämtade mina saker och cyklade hem i regnet!
Kom hem, djupfrusen och fick ställa mig i duschen för att värmas upp. Sov en orolig sömn.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: