Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag försökte iaf vara lugn

Kategori: Allmänt

Vem fan försöker jag lura?????
Jag är JÄTTELEDSEN för att det verkar som om min och jeppas vänskap är slut och jag skulle fan göra vad som helst för o få tillbaka den. Jag saknar honom så in i helvete och vill bara att han skall höra av sig eller svara när jag hör av mig. Jag har inte gjort något fel som inte han har gjort och vi borde ju faktiskt kunna prata om det när vi vart vänner så länge. Känns som om allt bara kastas åt skogen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan inte sova, har ingen ro i kroppen och noll ork. Vill bara få veta varför eller bara få säga hej då till honom eftersom vi inte kommer ses på så länge. Kommer sakna honom så otroligt. Men inget svar, suck, lönlöst. jag orkar inte................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: