Dessidessan

Livet med hjärntumör

Grubblande dag

Kategori: Allmänt


Made of honor
- suck, jag vill också ha sagan!

Never back down
- Såååå snygga kroppar på killarna, så bra story, så bra slut, BÄSTA filmen!

The Notebook
- Love!

Ska jobba imorrn från klockan två på blodomloppet på Gutavallen!
Såg Raz spela idag igen och äntligen vann de. Träffade Elias också, nice!


Inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra....................


Några låtar jag lyssnat på i min egen grubblande värld (efter att ha suttit och sökt efter bra vänskapslåtar):
"I wish I could touch you again I wish I could still call you a friend I'd give anything" Pink Who knew
Its all coming back to me med Celine Dion från A walk to remember...

Nej nu ska jag se på film. En prinsessas dagbok går på tv och den är tillräckligt bra för att glo på en stund iaf.
Ha det så bra!
xoxo



Genesis - Throwing it all away (bra text)
Then some day you'll be sorry
Some day when you're free
Memories will remind you,
That our love was meant to be
But late at night when you call my name,
The only sound you'll hear
Is the sound of your voice calling,
Calling out to me

Sätt bara in friendship istället för love! =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: