Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sisådär

Kategori: Allmänt


Jahapp krogkvällen i fredags var ju sisådär..
En kille drog tag i mig o började dansa och hindra mig från o gå varje gång jag försökte - måttligt roligt...
Fick en knytnäve på snoken när det blev bråk bakom ryggen på mig, inte menad för mig men näsan är ännu öm.
Men det var roligt o dansa lite med folk iaf, allra helst Markus den rackarn som hade en cool slips på sig, kvällen till ära. Första krogkvällen i mitt liv dock som jag gått hem innan stängningstid.

Halsbandet är ännu borta och jag är ännu jätteledsen för det!

Vart en riktig pluggarhelg, verkligen, verkligen pluggat. Tog 3,5 h att skriva nk-uppsatsen och sen har jag ägnat mig åt andra läxor, så det blev ingen sol för mig det naj.

Tatueringstid bokad!
15:e maj är det dags och jag har bestämt mig för ett motiv som jag verkligen vill ha :) Ser fram emot det!

Ännu mycket i skolan.. Suck när skall eländet ta slut?! Just det! Den femte juni, ja! WIIIE!

Firade Farmor igår också, hon fyller år idag. Fick lasagne och en jätte god kladdkaka med nötter på och hallon med glass till.
Varken farmor, sören eller pappa tycker om mina tatueringsplaner medan mummo är helt neutral till det kanske till och med positiv. Sören tycker dessutom att jag är knäpp som inte vet vad jag vill bli i min ålder :S


Aj men nu ska jag få Emelie och gå med o köpa skor så c u


Kommentarer


Kommentera inlägget här: