Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag är så rädd, så rädd!

Kategori: Allmänt



Jag har en rädsla, en rädsla som hållit mig vaken flera kvällar och som gett mig mardrömmar...

     Jag vill åka till Tyskland och plugga ca 10 veckor och sedan få säsongsarbete genom skolan jag kommer gå på. Tanken är att åka i September och komma hem i början av April och det är här rädslan kommer in. Jag är rädd för allt som kommer hända här undertiden när jag är borta.

     Jag är rädd för att Jimmie skall glömma mig och hitta en annan så att när jag kommer hem igen och ännu tycker om honom så måste jag glömma honom, min största kärlek. Eller att jag hittar någon i Tyskland och jag sårar honom, vilket är det sista jag vill göra. Inom mig finns dessutom en rädsla för om det tar slut och att jag inser senare i mitt liv att han verkligen var The One, vad i hela fridens namn gör man då?
Jag tror aldrig jag varit såhär rädd inför något förut.....


Rädslan för om man kommer ha kvar vännerna finns också och vill därför be er alla att försöka hålla kontakten med mig när jag åkt för jag tycker så mycket om er!


Jag är fortfarande otroligt trött.... Jag orkar inte plugga och allt tar emot och jag är allmänt gnällig. Suck, gör mig normal igen så att jag kan ta tag i allt skolarbete som jag måste göra...!

Mummo har redan kommit jätte långt med studentklänningen, var väldigt mycket en brudklänning till en början men nu har det blivit bättre och jag tror att den kan bli riktigt fin. Hon är så duktig, min mormor.♥

Sova, god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: