Dessidessan

Livet med hjärntumör

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Projektet är klart, projektet är klart, projektet är klart!!! Vilken underbar lättnad att veta att det bara är redovisningen kvar! Projektet är klart!

Äntligen har jag dessutom kommit ur min trötthetsperiod eller åtminstone tagit makten över den eftersom jag äntligen kommit igång med mitt pluggande. Jag har skrivit svenska talet, måste dock föra in mer stilistiska figurer, har gjort läxorna, har börjat läsa till no-uppsatsen, har läst jätte mycket engelska bok, har börjat förbereda latinet, har pluggat massa matte - skönt att vara igång igen!



Frågor:
Vart fan är våren?
Vart fan är min studentmössa?
Treadag imorrn! Ska man klä ut sig?
Treafest imorrn! Ska man gå?
Va ska man hitta på till Morfar i 70-års present?
Kommer någon ens bry sig om att svara på dessa frågor?




♥ He is the one <3 20 månader av lycka på fredag! ♥ 
                                                                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: